תכנון טיול משפחתי לאפריקה

טיול משפחות באפריקה

שוקלים טיול משפחתי לאפריקה? הנה כמה דברים שחשוב לדעת. מהו החודש הטוב ביותר לבקר באפריקה? ומה עלי להביא איתי? יש לקוות, עד שתסיים לקרוא מאמר זה, יהיה לך את כל המידע הדרוש לך כדי לתכנן הרפתקה מדהימה לכל המשפחה שלך. אנו מקווים שתשקול את הטיפים הבאים כאשר אתה מתכנן את ההרפתקה האפריקאית הבאה שלך! אבל לפני שתתחיל, לקחת רגע כדי לשקול את הגורמים השונים שאתה צריך לשקול.

איך אני מתכנן טיול משפחתי לאפריקה?

תכנון טיול משפחתי לאפריקה דורש תכנון קפדני. יבשת גדולה כמו אפריקה חייבת להכיל אטרקציות ופעילויות רבות ושונות. כי זה כל כך גדול, חופשה משפחתית לאפריקה ידרוש כמה חודשים של תכנון. עליך להגביל את מספר הימים ואת סוג הפעילויות שאתה יכול ליהנות עם המשפחה שלך. לפני היציאה לטיול שלך, סיעור מוחות כל הדברים שאתה רוצה לעשות ולראות. תחשוב על איזה סוג של בעלי חיים וצמחים המשפחה שלך רוצה לראות.

אם אתה רוצה ליצור זיכרונות בלתי נשכחים עבור המשפחה שלך, לנצל את החופשה המשפחתית האפריקאית שלך. זוהי דרך מצוינת להמשיך את החינוך הילדים שלך מקבלים בכיתה. זה יעזור להם לגדול להיות מבוגרים מעוגלים היטב. דאגו לתכנן פעילויות מהנות ומעניינות לכולם. יעדי נופש אפריקאים רבים מושלמים למשפחות. הם מתאימים למטיילים בכל הגילאים. בעת תכנון טיול משפחתי לאפריקה, שקול את השיקולים הבאים.

לפני שאתם יוצאים לטיול שלכם, קחו בחשבון את גיל ילדיכם. ילדים צעירים לא יכול להיות לוויה נסיעות הטוב ביותר, בעוד מבוגרים לא יכול להיות. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את האישיות של ילדיכם בבחירת יעד. שקול את האינטרסים שלהם לפני שתחליט על מחנה ספארי. לדוגמה, אם הם מעוניינים יותר בכדורגל מאשר פינגווינים, הם יהיו יותר סיכוי ליהנות האחרון.

מה כדאי לדעת לפני טיול משפחתי באפריקה?

לחופשות משפחתיות, אפריקה היא יעד מושלם. יבשת זו ידועה בזכות חיות הבר שלה, היופי הטבעי והאוכל הנהדר שלה. אבל איך אתה יכול להפיק את המרב מהזמן שלך שם? למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להתכונן לחוויה בלתי נשכחת. הנה כמה דברים שכדאי לזכור לפני שלוקחים את המשפחה לחופשה אפריקאית. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על הדברים הרבים שאתה צריך לארוז לטיול שלך.

הקפד להביא מספיק כסף עבור מזון לינה. הקפד לקחת יחד מזומנים מיותרים, במיוחד עבור הוצאות בלתי צפויות. מומלץ גם לבדוק את המצב הפוליטי לפני הנסיעה. חלקים מסוימים של אפריקה ידועים לשמצה בשל תסיסה פוליטית, מה שעלול להפוך את הטיול שלך לבלתי חיובי. בדוק עם סוכן הנסיעות שלך כדי לוודא שהם מכובדים. לפני הנסיעה לאפריקה, שקול להגיש בקשה לויזה מראש.

אמנם הספונטניות נהדרת בנסיעה, אך היא עלולה להחזיר אש כשנוסעים עם ילדים. זה עלול לגרום ללינה לקויה, אוכל ותחבורה. אז, זה חכם להזמין לינה ותחבורה מראש. וודא שלמשפחתך יש ביטוח נסיעות, מכיוון שמדיניות זו יכולה לסייע בכיסוי הוצאות בלתי צפויות. תוכנית בריאות נסיעות טובה כוללת גם כיסוי פינוי רפואי, וזה חשוב במיוחד אם אתה נוסע לאזורים מרוחקים.

מהו החודש הטוב ביותר לטיול משפחתי באפריקה?

יוני ויולי הם החודשים הטובים ביותר לספארי בדרום אפריקה. בחודשים אלה הטמפרטורות נוחות ובעלי החיים אינם צפופים כל כך. עם זאת, אם אתה משפחה נסיעה לחצי הכדור הדרומי, מרץ ואפריל עשוי להיות קצת קריר. אם אתה רוצה לראות גורילות, תרצה לנסוע באוקטובר ונובמבר. בנוסף, העונה היבשה של חצי הכדור הדרומי מסתיימת ביוני, כך שלספארי במדינות אלה יהיו פחות קהל.

עונת הגשמים של דרום אפריקה נמשכת מנובמבר עד אפריל. לאחר מכן, הוא יבש, ולכן בעלי חיים מתכנסים סביב חורי המים המעטים שנותרו. צפייה במשחק במהלך הזמן הזה הוא גם הטוב ביותר, ולמרות שזה יכול להיות קצת קר בלילה, זה עדיין אידיאלי. חוץ מזה, יתושים הם הנמוך ביותר שלהם במהלך העונה, מה שהופך לחוויה ספארי מהנה יותר.

אם אתם מטיילים עם ילדים, חשוב לארוז תרופות נגד מלריה. בעת נסיעה לאפריקה, תרצה לארוז תרופה נגד מלריה, במיוחד אם תהיה באזורים מועדים למלריה. חלק מהתרופות נגד מלריה אינן בטוחות לילדים מתחת לגיל מסוים. עבור דרום אפריקה, החודשים הקרירים יותר הם אידיאליים לצפייה במשחק. יהיה לך גם סיכוי הרבה יותר טוב לראות אריות ונמרים.

לפרטים: https://safaricompany.co.il/experience/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%99-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%95%D7%AA/